5. 12. 2010.

:( rastuzi me pesma

http://www.youtube.com/watch?v=TGv3G0AsYGU

Volio sam dan u kom si moja bila
Mrzio sam noć u kojoj si se krila
Kad se vrati sat, na zimsko vrijeme mijenja
Za ljubavnike tu života više nema
Za kraj, za kraj, za kraj, za kraj
Uspavao sam te duboko ispod grudi
Al srce blizu je pa te stalno budi
A kad odu svi i pomisle da drijemam
Ja oči otvorim da vidim koga nemam
Za kraj, za kraj, za kraj, za kraj
Samo ljubav zna da tu smo ti i ja
Tu gdje nas ne vide (ne vide)
Potražio bi te al niko putem tim
dva puta ne ide (ne ide)
Za ljubavnike nema više lijeka
pa zagrljaj gubi svu moć
A srce uvijek hoće ispočetka
Moli za jedan dan
Moli za jednu noć
Ko da neko će doć u pomoć
Ne ide
Uspavao sam te duboko ispod grudi
Al srce blizu je pa te stalno budi
A kad odu svi i pomisle da drijemam
Ja oči otvorim da vidim koga nemam
Za kraj, za kraj, za kraj, za kraj
Samo ljubav zna da tu smo ti i ja
Tu gdje nas ne vide (ne vide)
Potražio bi te, al niko putem tim
dva puta ne ide (ne ide)
Za ljubavnike nema više lijeka
pa zagrljaj gubi svu moć
A srce uvijek hoće ispočetka
Moli za jedan dan
Moli za jednu noć
Ko da neko će doć u pomoć
Samo ljubav zna da tu smo ti i ja
Tu gdje nas ne vide (ne vide)
Potražio bi te, al niko putem tim
dva puta ne ide (ne ide)
Za ljubavnike nema više lijeka
pa zagrljaj gubi svu moć
A srce uvijek hoće ispočetka
Moli za jedan dan
Moli za jednu noć
Ko da neko će doć u pomoć
Ne ide
Ne ide

Нема коментара:

Постави коментар