30. 12. 2010.

Osakacena

Kada coveku kojeg zelim mogu da dam sve sto zasluzuje a on ne misli tako. I kada on ne vidi da deo zivota koji sam ja prozivela moze da ima sa mnom a taj zivot tek sam planirala da zivim i dam mu sve sto zasluzuje a od mene zasluzuje mnogo. Jel gresim ako mislim da treba da ispravim svoje greske u zivotu. Osakatila me moja proslost kada ti ne mislis da zivot mozes imati sa mnom. Zivot mora da ima cilj a moj je cilj da ti dam sve od zivota ako ti to zelis. I onda mi kazes da nije fer da ne prozivis ono sto sam ja. Pa ja bih tebi dala svu toplinu zene, porodice, roditeljstva, zar je to sve tako nemoguce. Meni je jos malo 29. i zelela bih da se jos jednom ostvarim kao majka i kao zena. Zar ja nemam pravo da ispravim svoju gresku ili sam stvarno osakacena? Ako je zivot dao drugu sansu pa nas ponovo pronasao i spojio to nije uzalud. Napravicu velike korake u svom zivotu i to ce brzi proci kao sto se sve u mom zivotu brzo i desava i ispravicu mnoge greske a ti bi trebao da ispravis jednu, kada si otisao pre osam godina. Ako u dnu duse kada pomislis na mene ne osecas to onda treba da me zaboravis i zivis svoj zivot, to bi stvarno bilo fer.

Cat

Нема коментара:

Постави коментар