7. 12. 2010.

Akto ti jave

Ako ti jave da sam ostala sama,
Pomisli da nije sve proslo medju nama,
Mozda ces i ti biti sam, mozda se setis nas,
Pomisli da mozda jos cuvem slike,
Da jos cuvem sve reci koje si pisao,
Pomisli da cekam.

Ako ti jave da su me sreli samu,
U snu me vidis, pruzam ti ruke a grlim samo tamu,
Pomisli da jos uvek nosim na ruci detelinu,
Da me sreca jos nije pronasla,
Da cuvam svaki osmeh i glas.
Pomisli da cekam.

Ako ti kada jave da su me videli u nekom dugom gradu,
Pomisli da sam srecna sama, da mi snovi dane kradu,
Seti se da mi je dusa kod tebe ostala,
Pomisli da sam plakala kada si odlazio
I da sam od srece blistala kada si dolazio,
Pomisli da mozda cekam.

Ako ti jave da cekam nekog,
Mozda ti znas tog nekog,
A u tom trenu budes usamljen i tuzan,
Pomisli da mozda cekam.
Napisi jednu rec " Duso"

Нема коментара:

Постави коментар