6. 12. 2010.

Dan 26.

greeeee ne zelim i ne umem neke stvari da prihvatim, ponekad, bas kao sada, zazalim sto sam uradila nesto sto nisam smela. Girl for fun to sam ja. Bas sam glupa ovako zaljubljena. Sta bi bilo kad bi bilo? A sta bi bilo kada bih ja lepo sve zaboravila? U pogresno vreme na pogresnom mestu. U svakom losem ima i pola dobrog. Bar sada znam put. Glupa li si Cat kad mislis da svojom ljubavlju mozes da pokreces svet, tvoj svet si ti i samo ti, ostalo je pepeo i prah, ostali su sebicni u svojim osecanjima, koja dele polovicno i skrto, zar ti do sada to nije bilo jasno? Prevazidji sve ovo i kreni sama dalje. Proslost uvek treba da bude proslost, kako bi i mogla da bude buducnost? Jesi li ti sposobna da ides sama? I sto te pomisao da zaboravis boli? Ne moze vecno da boli, mora da prodje, prevazidji sve i kreni dalje, bar sada imas put, ti si uvek i bila sama zasto te to sada plasi? Vidis da on ne zeli tebe, on zeli strasts. Strast nije ljubav to je samo povrsno osecanje. Zaboravi ga, brzo ce i on tebe.

Savest

Нема коментара:

Постави коментар