3. 12. 2010.

Noc 23. Razum i Cat

Razum: "Zasto vise ne prestanes da radis ovo sebi? Da li si toliko glupa i slepa? On nocas spavas pored nje a ti cekas da se pojavi. Glupa zeno prestani vise!!!! Nastavi dalje, zasto je toliko tesko ne mislis na njega? Jesi li izgubila razum? Tako ti i treba kada sam pristala na sve ovo!! Sada pati glupaco jedna, nisi ti ni pametna ni uspesna koliko izgledas, ti si samo jedan zenski crv koji gamize po svojoj usamljenosti. Gde si ti cula da se snovi ostvaruju, samo ti sanjaj i pati glupa zeno. Zar ne vidis da je izabrao, pomiri se vise s tim!!! Zasto ga cekas kada nece doci? Dzaba sto si htela da ostavis sve i podjes sa njim, on da je to hteo bio bi tu zato prestani vise, lezi, spavaj, pusti ga, ima on svoj zivot dok si ti zarobljena u svojim snovima. Glupaco jedna glupa, shvati, on nije pored tebe i nece doci, glupaco jedna!! "

Cat: "Nije istina, tu je on negde, misli na mene. Nisam slepa i glupa, samo sam ........ Necu dalje, necu bez njega. Zelim da mislim, zelim da ga sanjam, pa i ako gresim ponovo zelim! Znam da ce doci, docice jednog dana, docice znam. Pusti me vise, necu da spavam, hocu da mastam o njemu, pusti me dosado. Zasto se svaki dan vrzmas po mojoj glavi, pusti me, ja zelim njega i cekacu pa kako mi bude. Pusti me!!!"

Нема коментара:

Постави коментар