24. 10. 2012.

Probudila sam se ponovo

Razmishljam sta li je sa tobom, jesi li imao sve danas ili nisi, jesi li se ponovo osecao onako. Setila sam se kada si proshli put razbio onu teglu o zid. Kada sam kupila staklice od tegle razmishljala sam koliki je to bes i nezadovoljstvo u tebi, dusha me je bolela. Posle toga sam uvek znala kada ti je teshko samo sam se tridila da budem pored tebe, spremim nesto za jelo, pospremim sta mi dozvolish i pokazem ti bar tako da mi je stalo. Ali ti to nisi video....
Nikada mi ne bi dozvolio nista da uradim, a ja danas razmishljam radi li ti internet i sta radish ako ne radi, da li gledash iste filmove koje smo vec gledali.
Zasto si me oterao da nisam uz tebe kada ti najvishe trebam, zasto tako teshke trenutke da ne delish sa mnom s kojom si proveo puno vremena u raznim glupostima i dobrim i loshim.
Mislim na tebe i brinem se Sasha, jako me brine kroz sta prolazish ali i kada ti ne zelish ja sam tu i mislim i molim se da prodash taj auto i da namestish krov na onom i da onda uzmesh jos auta i ako je to ono sto te cini srecnim da ti ide najbolje na svetu taj posao. Koliko od njega sve zavisi nisam razumela do juna.
Molim se.

Нема коментара:

Постави коментар