23. 10. 2012.

Dve godine

Sam provela sa tobom i ako stvarno to sve mislish o meni onda nemam reci, posle svega... Da si varao svoju devojku sa mnom, a sta sam ja bila? Nikad me nicije reci nisu tako pogodile, sve sto si rekao o meni je cista glupost koju moze da izgovori samo neko ili ko me ne poznaje ili neko neuracunjiv!
Ceo dan se danas pitam koga sam volela sve ovo vreme i jesi li bio vredan toga! Zasto bi ti bio magacioner? Kakve veze ima moj posao sa nama?
Kako si imao srca posle svega da mi kazesh da bih te ostavila sutra kao prosjaka?
I da me uopresjujesh sa tamo nekim zenama, ej znash li ti da je taj odnos cist interes obostrani?
Pa ja u svom zivotu nisam pala pod neciji uticaj zato sto sam svoja od glave do pete!
Koliko si me povredio ne mogu da se oporavim, ceo dan su mi te reci u glavi i pred ocima!
U junu je jedno bilo do nedelju pre podne kada sam otishla od tebe!
Meni treba sigurnost pored muskarca a ne da me neko tako ostavlja kako mu je drago, da sa njim ni dva meseca ne mogu da provedem a da ne razmishljam sta ce biti sutra!
Zasto bi ti provodio sa mnom tri dana po par sati? Zasto? Samo zato sto tako zelish! Jel ja od pocetka kukam da necu da se krijemo? Ti si jedini koji nije mogao to da prevazidje i sada posto nemash ni jedan razlog onda si od mene napravio skota!
Strashno, godine ce mi trebati da se od ovog oporavim, kako da verujem sutra nekom kada ti kojem sam dushu dala si se tako poneo prema meni!
Samo da nocas zaspim!

Нема коментара:

Постави коментар