17. 10. 2012.

Nije istina

Samo Bog i ja znam koliko sam se za tebe brinula, koliko sam noci budna provela kada ti nisi bio dobro. Nije istina ti si jedini covek s kojim sam pricala na internetu zadnjih 10godina, niti je postojao niti postoje vitruelni prijatelji. Nisam te ostavila znala sam i onaj dan i svaki dan pre i posle toga i ne bih doshla onu noc da sam htela da te ostavim ikada u zivotu, umirem za tobom sada i umrla bih da sam pomislila da te ostavim. U mojoj dushi si uvek bio ti i uvek cesh biti gde god da bidesh. Za mene ne postoji drugi muskarac i moja ljubav prema tebi ne moze da se meri ni s cim na ovom svetu. Ljubila sam tvoje stvari kada sam ih pakovala, ljubila sam jastuk gde si spavao, nosila sam stvari zato sto mirishu na tebe, cekala sam dane i noci da te vidim samo pa i na par minuta. Jesam te slagala ali samo kada sam rekla da sam ishla na kafu, i da sam te bila prezalila, slagala sam te da se dopisujem sa nekim sve sam te to slagala samo da bih videla da li ti znacim kada me svaki put ostavish. Ne zelim da verujem da smo se opet sreli i pogleshno vreme i da je stvarno kraj, zelim da verujem da cesh mi se ponovo nekada vratiti i da cesh me zagrliti i reci mi nisi sama tu sam, doshao sam sada bez predrasuda bez oklevanja doshao sam da budesh moja kako si od uvek i bila, rodjena za mene, moja stodna dusha. Pusticu te dusho ovaj put stvarno iz ljubavi sve moje najvece, izvini sto placem ali ogreshio si se o mene mnogo i suze ne mogu da zaustavim a ni da ti objasnim da to sto pricash o meni nije istina. Trazio si da ti objasnim a ja sam te samo molila da me pogledash i vidish u meni da to nije istina, samo mi je Bog svedok koliko sam se brinula za tebe i koliko sve o tebi znam, da sam svaku noc o tebi mislila kako spavash na trosedu sam i kako spavash tu sam i samo sam cekala da te vidim i zagrlim da osetish da ti nikad nisi bio sam i da mene imash za ceo zivot. Ako je jedini nacin da te pustim da bi sve to video postovacu tvoju volju, mozda sa razdaljine vidish sve o meni sto nisi video ovako,  ne poznajesh tvoju Ivanu, onu tvoju polovinu dushe i onu zenu koja je umirala za tobom i sada umire i ako sam sta pogreshila i ako je bilo tako kao sto kazesh nek me uzme Bog i nek me kazni najstrashnije sto moze a tebi nek da svu srecu ovog sveta iz srca ti zelim i uvek sam ti zelela.
Tvoja Ivana

Нема коментара:

Постави коментар