23. 1. 2011.

Pitam se

Svaki vikend pozelim da te vidim, posedim sa tobom, ispricam se, zagrlim, poljubim...  I tek kada te uopste nema, kao danas, samo sam tada potpuno svesna cinjenice da nisam tvoja. Cudna je ovo situacija, ti se nadas u svoju vezu, on se nada da cemo se pomiriti a ja, cemu se ja nadam? Ludi moji snovi, da sam bar malo realna kao ti, a opet u casu kada sam sa tobom nemam osecaj za realnost ili ne zelim da ima, u mojoj glavi on i ona ne postoje, tu smo samo ti i ja. Kada razmisljam o nama ne postoji niko i nista sto nas moze zadrzati.
                                                                    Molitva
Boze, zasto sam se uplela u ovako nesto, ako je ovo iskusenje koje moram da prodjem na svom putu, spasi me samo patnje koju osecam kada ne misli na mene. Ako je na mom putu obelezeno da trebam proci i ovakva iskusenja smiluje se nad amnom, nek mi ostanu nada i vera koja me vodi kroz sve ovo. Ne zatvaraj mi vrata iza kojih je sreca, ako sam nekada i gesila, pokazi mi put da ispravim svoje greske, samo me ne odvajaj od mojih najmilijih. Pokazi mi put, jer ako je ovo put kojim treba da idem i ako je on covek kojeg treba da pratim daj mi znak da su moja cista osecanja i da put kojim koracam nije gresan jer osecanja su moja cista kao i dusa moja, mrznju ne nosim u srcu ni prema onima koji su je meni dali. Ako on nije covek na putu mome, razdvoj nam puteve i pusti nase duse da se smire u samoci ili sreci. Molim ti se Gospode.

Cat

Нема коментара:

Постави коментар