17. 1. 2011.

17.01.2011 za sve male i sitne duse koje zanima moj zivot

Malo je ljudi zasluzilo moju paznju. Zasto svi trcite da vidite moju muku kada vam necu pokazati, stojim uspravno, nasmejana i zadovoljna. I kada je tesko imam puno stvari da se ponosim sobom. Zajedljivi pogledi i pitanja nece uzdrmati moje samopouzdanje, imam ga dovoljno da poklonim vama, malim i sitnim dusama, koji se zadovoljavaju tudjom nesrecom. Neseca nije u mojoj muci vec u vasem maloumlju i pakosti, ja cu krenuti dalje a vi cete ostati ucaureni u svojoj dusevnoj bedi gledajuci za mnom. Moje srce i dusa su cisti i u tome je moja sreca. Svakom ko me zasluzi mogu da dam puno a Vi? Vi mozete samo da poklonite nekom pakost i zajedljivost. Mozete da pitate ali od mene dobicete samo osmeh.

Cat

Нема коментара:

Постави коментар