11. 1. 2011.

11.01.2011

Zasto sve u zivotu mora da bude kompilovano? Mada jeste draz kada se izboris za nesto, onda naucimo da cenimo to sto dobijemo. Strasno mi puno znaci ovo izmedju nas. Jos uvek cujem tvoj glas u glavi, ima u njemu nesto posebno sto mi daje mir. Ceo dan sam raspolozena od jednog poziva, od tvog pogleda. Kada je nesto tesko i kada ne ide bas kako bi zeleli, naucis da cenis i male stvari. Da se vidjamo svaki  dan mozda ne bih ni primetila koliko jedan pogled moze da znaci. A s druge strane jedan pogled nije dovoljan da ugasi veliku zelju za tobom. Osecas li kolika je ceznja? Osecas li koliko sam tvoja i kada si toliko daleko od mene? Svaki trenutak kada sam sama upalim chat i cekam da se pojavis, bas veceras te nema a toliko mi trebas, samo da mi bar jednom recju smiris ove lose mislis o tome da sutra nece biti onako kako zelim. Jel mnogo zelim i mnogo trazmi ako zelim da budem sa tobom............



Cat

Нема коментара:

Постави коментар