18. 11. 2010.

Pitanja i shvatanja

Puno imam pitanja, mozda to deluje kao da se foliram ali je stvarno tako. Na pr. sta si razmisljao i osecao u trenutku dok si me gledao na kasi sinoc? Ne pricas o svojim osecanjima niti o svojim zeljama. Sve bude ok i pomislim bicemo zajedno, ima nade, on oseca isto sto i ja i zeli isto sto i ja, kad pojavis se samo sa recenicom: "Nasao sam stan, super je, svidja mi se...." Bez objasnjenja, bez upozorenja a valjda to tako i treba kada si druga, ne znam stvarno. Tu noc sam resila da ti se nikada vise ne javim, plakala sam dugo i resila da te pustim bez i jedne reci da ides tamo gde si srecan. Mozda ti meni tu nadu i ne dajes, mozda citam izmedju redova i sama formulisem reci kako mi odgovaraju. Ne znam, samo znam da sam posle prosle noci ponovo danas nasmejana i vitlaju mi leptirici po stomaku. A i ne treba meni puno od zivota, samo da me neko mazi i pazi, ostalo sve i ovako radim sama. A kada bi ta osoba bio ti, eh zelje moje........

Cat

Нема коментара:

Постави коментар