22. 11. 2010.

Dan 13.

Neko me je jednom pitao:" Zasto uvek biras tezi put?", a ja odgovorih :" Zasto ti mislis da ja vidim dva puta?" M. Antic

Sinoc kada me je pitao jer ja njega ne volim i da li sam iz navike samo tu, ja sam cutala, htela sam da mu kazem da je tako i prekinem vise tu nesrecu ali bila sam sama sa njim i uplasena i samo sam ga gledala i cutala.
"Zasto se ti ne boris za ovaj brak?"
"Zasto cutis?"
" Zar sam ja jedini kome je stalo?"
" Ti mene ne volis, kod tebe je samo navika!"
" Radi kako mislis da treba ali budi sigurna da ce imati posledica"
"Ako mislis da mozes sama, varas se, ti nisi sposobna da zivis sama"
"Znam da nije dece da ti ne bi bila sada ovde"
"Uzecemo stan koji budes zelela samo ako mi kazes da me ne volis vise"
"Ako ne mislis o sebi misli bar o deci i kako ce oni to podneti"
"Mozemo da se podelimo, ti radi jedno ja cu drugo"
"Prodacemo sta imamo, ostavicemo deci na racun a mi cemo da se zaposlimo"
"Zasto samo cutis, nisam ti ubio oca, kazi nesto"
"Nisi svesna sa cim se igras, kad ostanes sama tek ces tada videti"
"Pa nisam ja bio toliko los prema tebi, idi kod nekog drugog pa ces da vidis"
"Kad budes otisla od mene, ne mozes vise da se vratis, toga budi svesna."
"Ti si se za mene i udala da bi pobegla od svega, mislis da ja toga nisam svestan?"
"Nas dvoje smo dve karike, ako odes neces umeti da se snadjes sama"
"Tebe su ceo zivot mazili i pazili i sada si razmazena koja ne shvata sta je zivot."
"Ti mislis da mozes u zivotu sve sama, e pa nije tako, kad budes shvatila, bice kasno"
"Ti ne znas sta nosi zivot, ceo zivot smo te stitili i tako nam vracas."
"Pa zar nije bilo dovoljno sve sto sam uradio za tebe."
"Ne mogu da zivim sa tobom takvom, da me ignorises, da neces da mi pridjes, da me izbegavas, cime sam to zasluzio?"
"Hjade ustani, sedi sa mnom, daj mi jedan znak da zelis ovaj brak."
"Ako ujutru nastavis po svom razvescu se od tebe."
"Samo kad budemo sedeli jedno preko puta drugog nemoj ocekivati moju podrsku nikada vise."
"Ti si mene povredila svojim ponasanjem i kada se razvedemo bicu samo gori prema svime sem prema deci."
"Ti si unistila nas brak i svojim ponasanjem me sve vise teras od sebe."
"Idi sada lezi spavaj, ujutru kad ustanes dobro razmisli da li ces da nastavis tako da se ponanas, jer ja necu tako da zivim sa tobom."

Boze, daj mi jos malo snage da prezivim ovo.

Cat

Нема коментара:

Постави коментар