11. 11. 2010.

Dan 1.

Kada sam se probudila ponovo sam pomislila na tebe. Tesko je ovako. U nekom trenutku pomislim da nisam dovoljno dobra. U autu slusam Azru i razmisljam o svemu. Lakse mi je kada znam da si danas bas daleko. Ponovo si me ostavio i to strasno boli. Ne mogu da izbacim iz glave pomisao da je moglo biti drugacije i da nastavim dalje. Sada sam na poslu, slusam Sergeja, odlutam u noci kada smo bili zajedno i koliko god ne zelim da se secam, ne mogu da krenem, spotaknem se na svaku pomisao, zastanem i mislim o nama. Volela bih da zaspim i probudim se za par godina, da sam te zaboravila. Prva noc na starom terenu, ista kao i svaka pre tri meseca, spavam u sobi sa decom, on u drugoj sobi. Sinoc me je poljubio, ja sam samo zatvorila oci i zamislila tebe. Bas je bio ljut sto nije dobio nista vise. Obrisala sam Skype, ostavila racunar sestri, jos su mi sve stvari kod njih. Kupujem jos malo vremena sa mislju da ces se javiti, reci da ne zelis bez mene. Znam da se to nece desiti ali se i dalje nadam.
Osecam u nekim trenutcima da i ti mislis na mene.

Ljubi te Cat

Нема коментара:

Постави коментар