18. 11. 2010.

Dan 9.

Nocas sam vrlo malo spavala, bas sam bila pod utiskom i samo sam se prevrtala i ramisljala. Toliko ti verujem, a ne razumem ni sama bas zasto, da mi kazes popni se na mesec bice ok, ja bih se popela, takve stvari radim da ili sam poludela ili sam se bas bas ..........
Da imam nekog da mogu sa njim da popricam o ovom mom stanju pa da me posavetuje i kaze mi sta i kako dalje. Pre dva dana sam stvarno htela da te zaboravim i krenem dalje i onda te vidim i shvatim koliko mi nedostajes, kako mi niko do sada nije nedostajao i kazes mi neka ide kako ide, prihvati me kakav jesam, bicu sve ok veruj mi, i ponovo se predajem i zelim i sanjam i cekam te.
Nocas sam ti poslala milion poljubaca, nadam se da si od njih spavao kao mala beba,

Ljubi te Cat

Нема коментара:

Постави коментар