7. 5. 2011.

U razmisljanju

Pitam se tako ponekad, zasto ne resis sta bi onda ne bi imalo dileme, resila bih i ja. Kazes da me volis ovakvu kakva jesam. Pitala sam se posle tog saznanja da li je to ljubav. Zar ljubav nije potreba da nekog imas, da ti je blizu? Zar ljubav nije prilika za dvoje ljudi? Ako je ovo ljubav sta nam ona pruza sem saznanja da imas nekog ili ga nemas bolje receno.
Ja sam na mostu koji se ljulja. S jedne strane je ne znam ni sama, samo nepoznato, s druge strane je moj strari zivot, kakav takav ali poznat i siguran, znam sta me ceka. Krenula bih ka starom ali kada pomislim na tebe ne bih na tu stranu. Zasto mi pricas da cu upoznati nekog, da necu vecno biti sama, kako ne vidis da ne zelim nikog sem tebe. Stani na drugu stranu mosta da krenem prema tebi bez razmisljanja.

Cat

Нема коментара:

Постави коментар