17. 5. 2011.

Slike iz proslosti III - tako je sve pocelo

Prva bracna noc, nje nije ni bilo, par dana pre svadbe smo se smrtno posvadjali kada me je prvi put udario. Mislim da taj dan nikada necu zaboraviti i danas se posle sedam godina probudim iz sna koji lici na taj dan.
Dosli smo kuci, ja sam skinula vencanicu, sminku, okupala se i zaspala.
Danima sam posle svadbe njega smatrala za smrtnog neprijatelja cak ne samo njega vec i njegovu uzu i siru familiju koja se tih dana motala po kuci gledajuci slike i dvd sa svadbe.
Jedina stvar koja me je drzala u tom okruzenju je novi zivot koji sam nosila u sebi. Molila sam Boga da skroz lici na mene, da na njega nema ni jednu crtu i da se rodi.
Vec tada sam izmisljala razne situacije i poslove da bih sto manje vremena provodila u toj kuci u kojoj sam se osecala kao sumnjivo lice kome su upucivali razne poglede pune znatizelje i pitanja.
Centar mog sveta se pomerio u trenutku kada sam postala majka, tada mi nista nije bilo bitno niti vazno sem da brinem o malom coveku i gledam kako raste, sa njim je vreme prolazilo a osmeh mi je bio na licu svakog dana i kada je bio najteze.

Нема коментара:

Постави коментар