25. 6. 2012.

Ponavlja se

Ponavlja se novembar 2010. Volela bih da ponovo razgovaramo kao nekad, uzasna je ova tishina. Advokat mi je danas javio da ce se zavrsiti sledece nedelje ali to vise nije ni vazno. Poslala sam ti danas pesmu i nisi odgovorio, moram da prestanem da ti pishem.
Nepravedan si, svi razlozi i sve nije dovoljno, koliko tebi za srecu treba? Pitala sam se danas, jel je sreca veca od onoga sto smo imali, onog naseg mira o kome smo toliko mastali. Zar bi nam stvarno za srecu trebalo mnogo... Razumela bih da si rekao da me ne volis, da ti ne odgovaram ali nisi pricao o nama nego o svemu oko nas, zar je stvarno bitno sta bi ko rekao da te vidi sa mnom?
Boli me sto si otisao ali razocarenje da nisi hteo ni da probas sa mnom boli jos vise.
Jesi li veceras sam kao i ja?

Нема коментара:

Постави коментар