13. 6. 2012.

misli

Sta nam je bolje ovako? Sada kada mozemo da uzivamo jedno u drugom i da budemo jedno uz drugo ti sedis sam i ja sam sama. Nikada mi nije ni bilo bitno sta radis i koliko imas, bitno mi je samo da si srecan i ispunjen. Patim, brinem se i zbog tebe i zbog nas. Volela bih da te zagrim i da znas da sam tu uz tebe. Volela bih da skupis hrabrosti da me pozoves i prekines ovo stanje u koje si nas doveo. Tvoja sam A. tvoje kako nikada nicija nisam bila, zelim te kao prijatelja, kao muskarca, zelim da sam tvoja, potpuno tvoja, da ti pripadam kako nikada nisam nikom pripadala.
A ti se bojis i sebe i mene i svega sto mozda nikada nece ni biti. Plasis se  kad pomislis da neke situacije mogu da se dese a ne verujes u mene i ne zelis da vidis da sam sama i tvoja bila svaki dan i da sam se lavovski borila za sebe, za decu i za mir u kom bih mogla da budem sa tobom. Rekao si da treba da se odrekenem, da se zrtvujem, nisam planirala da mi se to desi sa tobom, a kome sam dobra ovako prazna u dushi? Kome je sada bolje? Zasto da nemam pravo na sansu sa nekim koga volim?
Bilo je tesko sve vreme i verovala sam da zato sto je tesko i vredi, naucila sam da se za svako dobro treba pomuciti i da se ne plasim. Uz tebe se nikada nisam plasila, plasio si me samo ti, ustvari plasili su me tvoji strahovi a sada sam silno verovala da je tvoja ljubav prema meni jaca od svega u tvojoj glavi. Pogledaj sada ovo ti sam, ja sama a toliko smo zeleli da budemo zajedno u nekom nasem svetu i nasem miru. Seti se samo koliko je mira bilo pre cetiri nedelje, u petak, kao i svakog petka, subote ili nekog drugog dana kada smo vodili ljubav, lezali, pili kafu ili nesto drugo radili, nije ni bitno sta, koliko je bitna bila ta sreca i taj mir koji je kruzio sobom oko nas, kada si ga jos imao?
Nisam sebicna, deliti sa nekim osobu koju volis je mozda najveci potez ne sebicluka koji je tezi od najvece nocne more, jer mi je srce stalo stojedan put i ne znam sta me je drzalo u nocima kada sam zamisljala da lezi pored tebe, kada si mi trebao a nisi bio tu a ni sam. Probaj da zamislis da sada spavam s nekim pa i ako to nije istina.
Verovala sam da nikada neces otici od mene, verovala sam da smo nasli nasu kartu za srecu, zar ne pomislis nekada, onako u dubini duse osetis, da bi jedno uz drugo napredovali u svakom smislu brze nego ovako? Da onih dana kada smo bili srecni jedno uz drugo, ma gde bili u tom trenutku, imali smo snage da se nosimo sa svim sto nas snadje, secas li se? To  je bila nasa karta za srecu, mirna dusha je bistra glava. Pozelis li uvece da dodjes jer znas da te cekam, da imas kome da dodjes?
Nikada nisam zelela da verujem da si samotnjak koji moze samo sam sa sobom, nikada u to necu verovati. Nikada necu verovati da si otisao zato sto si zeleo da budes sam, da si nam iscupao srca i uznemirio dushu zato sto si se uplasio da moze da bude dobro i da si video da ce biti dobro a da se dobrog plasis. Nikada u to necu verovati a u sta da verujem sada?

Cet za A.

Znaš, ti i ja se krećemo paralelno jedan pored drugog. Gledamo se, svako iz svog voza.  A je li možeš jednom u životu, samo jedan jedini put da zaboraviš sve vagone, vozove, kolosijeke i da mi pružiš ruku i dozvoliš mi da te grlim do kraja putovanja? Balasevic

Нема коментара:

Постави коментар