30. 5. 2012.

Kuda ides?

Plac zene u noc
Muk i tisina
Kojim putem odlazis?
Ruke su molile, ruke su grlile nepostojano telo.

Kuda ides?
Dva puta istim putem sam te pustila
Ni vida, ni glasa, ni senke nema
Da je zagrlim

Kome zuris?
Ni sutra, ni juce ne postoji,
Kome rano? kojim putem?
Moja rano iz nedara

U kom pravcu glas da pustim
Da me cuje tvoja snaga
Nit ponosa, nit prkosa
Bez glasa ostala sam

U koje sutra bez bez duse uz dusu
Bez rane uz ranu,
Gde glavu sad da spustim
Kome rec na rec da pustim
Gde zelju da ugasim
Kome ruke da prepustim

Kuda ides? Kuda zuris?
Suzama su zaliveni
Svaki kutak svakog puta
Kad osvane jutro nemo
Kome glasom da se javim

Nema zeljo, pusta nado
Dusa osta na po puta,
Kuda ides dusho moja?
Savi mi se pored skuta.

Vrati mi se nado moja
Na tom putu nema sutra
Kuda ides? Kuda zuris?
Nit pozdrava nit oprosta
Ne zuri mi sreco tamo
U nama je sva ta snaga
U nama je ljubav pusta
I istina i poroci i sudbina sva
Ne odlazi dusho dushe...



Нема коментара:

Постави коментар