31. 5. 2012.

Dan 4 u nastavku

Zasto si tako ogorcen? Uzasno sam usamljena zadnjih mesec dana. Htela sam danas da te pitam zasto si se promenio i prestao sa mnom da delis sve sto te muci? To se desilo posto si se razisao od gf i u dushi me je pekao taj osecaj da mi nisi vise blizak. Da li sam nesto uradila ili rekla da ti vise nisam dobra dusha sa kojom sve delis? Sedela sam danas sa dva druga koji te vidjaju, dotakli su se tebe i shvatila sam da vise znaju o tvojim problemima nego ja, puno sam tuzna bila na svu ovu tugu koja me ne pusta ni casa. Boze, A. koliko smo stvari prosli i podelili zajedno i sada ovako. Nije prosao ni dan da nismo delili sve sto nas muci jedno sa drugim, nije prosao ni cas da nismo mislili jedno na drugo. Po ceo dan se pitam zasto da potones pored mene? Zasto te ne zanima nista sto ima veze sa mnom? Sta sam uradila da me sada nazoves sebicnom?
Uzasno mi je tesko jer poznajem sebe i ti me znas i odakle sada ta gordost i osuda?
Kada bi se vratio kakav si bio da me zelis i volis isto kao ja tebe. Nesnosno je ovako, puno brinem i dalje za tebe, zelim da se nasmejes i bude dobro, trebas mi da mi pruzis sigurnost koju imam kada sam sa tobom.
Kada bi mi bar napisao mail.

Cat

Нема коментара:

Постави коментар