7. 6. 2011.

Zasto snovi

Negde sam procitala da sve sto sanjamo nas ustvari nas mozak priprema za neke slicne situacije. Po meni su moji snovi uglavnom neki znakovi. Cesto se setim da sam neku zivotnu situaciju vec sanjala od prizora do osecanja u meni u tom trenutku.
Kada sam se vracala nocas razmisljala sam o tom snu, nas dvoje u predsoblju tvoje kuce, ti naslonjen na zid sa cigaretom u rucu, nosis crvenu majicu i pricas mi kako si umoran i da je vreme da idem kuci. A ja sedim na dvosedu i taj osecaj da nisam tvoja i da je prosla strat i zelja kao i da treba da krenem. I dok sedim razmisljam da li uopste treba da ti kazem sta osecam.
Sve je bilo kao sto sam sanjala sem da sam dosla kuci, zapalila cigaretu i pitala se do kada ovako, ima li kraj ili pocetak i zasto bas meni da se desi i to sa tobom. Nacicu nekada nekog ko ce razumeti i prepoznati ono sto osecam, ko ce imati iste zelje i iste potrebe, mozda ti to nisi i ako sam zelela da jesi.

Danas sam te videla i pomislila da kako god se zavrsilo, nikada ponovo u ovakvoj vezi sigurno necu biti.

Cat

Нема коментара:

Постави коментар