30. 8. 2011.

Stara bol

Koliko ce vremena proci
Dok izbrise tvoj dodir na meni,
Koliko ce proteci noci
da u jutru te ne osetim.

Ista stara bol, isto osecanje,
Godine su prosle u kajanju,
I jutra i dani i noci kada sam tvoja bila
Stara bol i stara osecanja
Ponovo se zbila.

Koliko ce vremena proci
Da te vreme obrise
I tebe i secanje ovo i staru bol
Da li ce, da li ce moci?

Ista bol, isto osecanje,
Ti nisi smeo da se vratis,
Usne sam zatvorila da ti ne izgovorim ime,
Cemu sada stara bol, suze i kajanje?

Divno sam htela ponovo s tobom,
Divna mi misao o tebi bila,
I suze i staru bol,
Sve bih, sve bih zaboravila.

Gde su sada oni divni dani
U koje smo jako hteli,
I polja i cvece i dusa i radost,
Svi su, svi su izgoreli.

Od kuda ova stara bol u kajanju ovom,
Zasto si me iz blata vadio
Zasto si mi ruku dao
Kada me nisi zvao svojom,

Dolazi ponovo stara bol,
Ubija sve lepo u meni sto se zbilo,
I pesme i reci i istinu jednu,
Mi smo se tako divno voleli.

Od Cat za A.

Нема коментара:

Постави коментар