21. 3. 2011.

Prljavo srce

Do pre pola godine imala sam cisto srce kakvo retke zene imaju, ponosila bih se njime kad sedi
Sa zenama dok one osecaju tu cistotu mog srca i precutno zale sto ga one vise nemaju. Do pre pola godine spavala sam bezbrizno, celo prostransto mojih snova bilo je jedna velika suncana livada puna zivota i igre. Do pre pola godine nisam ceznula za tudjim dovoljno mi je bilo moje prostranstvo. A sada, sada mi se srce uprljalo. Osecam da nemam vise cistotu deteta, da su mi predmet zelja tudje bice i tudje stvari. U snove mi se uvukao neki strah i zebnja sta ce biti ako. I sve manje spavam a sve vise zelim i sanjam ono sto nemam. Pomislim da je to zavist, ali od kud meni nekada cistoj dusi. Spavam noci jedino kada te vidim. Mozda mi se tada umire svi nemiri i slutnje, mozda samo tada jos imam dusu deteta. Boze, pomozi mi da nocas zaspim.

Нема коментара:

Постави коментар