3. 10. 2010.

Uzajamno

Gde je granica izmedju ljubavi i mrznje? Kazu da se ljudi postuju recima a vole cutanjem. Mi se recima mrzimo, gubimo postovanje a ljubavi da li je i bilo? Da li postoji jedinica mere za mrznju? Mrzis me 2kg, 100m, 10l ili mrzim te do ludila, do najmracnijih misli, iz dna duse. Kako da definisem svoju odbojnost, netrpeljivost i osecaj nelagodnosti u tvom prisustvu, kao mrznju? Ili kako da definisem tvoje grube reci, trazenje krivice, ubedjivanje, kao mrznju? Mozda smo se mi od uvek i mrzeli samo od silne zanesenosti nismo to ni znali. Kada bi cutali mozda bi i znali da li smo se ikada i voleli, slegla bi se osecanja, ovako mrzimo se a nismo ni sigurni kolika je ta mrznja. Mozda je ona mala, skoro zanemarljiva, a od  uvredljiih reci ne mozemo ni da izmerimo tu mrznju. Mi smo dva stranca u vrtlogu mrznje. Okreni glavu kad prodjes, mi se nikada nismo ni poznavali.

Cat

Нема коментара:

Постави коментар